برگزاری محفل قرآنی در کانون هه تاو سروآباد
برگزاري محفل قرآني در کانون هه تاو سروآباد

برگزاری محفل قرآنی در کانون هه تاو سروآباد

محفل قرآني پيشواز از ماه‌ مبارک رمضان با همکاري کانون فرهنگي هنري هه تاو و مدرسه بشارت در روستاي قلعه جي شهرستان سروآباد برگزار شد.
شناسه خبر : 61102 تاریخ انتشار : ۲ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۶:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان، مدیر مسئول کانون هه تاو روستای قلعه جی سروآباد در این خصوص اظهار کرد: به منظور آمادگی جهت ورود به ماه مبارک رمضان هرساله محفل انس با قرآن با هدف پیشوازی ایام ماه مبارک رمضان به همت اعضای کانون فرهنگی هنری هه تاو و با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد روستای قلعه جی برگزار می شود.

 

رستمی ادامه داد: در طول سال به طور مستمر جلسات قرآن از جمله آموزش حفظ، ترتیل، تجوید، روانخوانی و روخوانی قرآن کریم در کانون دایر است که الحمدالله مورد استقبال نوجوانان و جوانان قرار گرفته است.

 

دیر مسئول کانون هه تاو روستای قلعه جی سروآباد ادامه داد: کانون هه تاو روستای قلعه جی از توابع شهرستان سروآباد روزانه در ایام ماه مبارک رمضان با حضور قرآن آموزان خود کلاس های قرآنی را در دل طبیعت برگزار می کند و علاوه بر آموزش قرآن کریم لحظاتی شاد را برای نوجوانان و کودکان این کانون رقم می زند.

 

رستمی افزود: اعضای کانون هه تاو حضور در دل طبیعت و یادگیری آیات قرآن کریم را یکی از بهترین کلاس های درس خود در کانون عنوان  و از برگزاری چنین کلاس هایی استقبال کردند.

وی همچنین گفت: همچنین اعضای این کانون در آخرین پنجشنبه از ماه مبارک رمضان به دیدار اهل قبور رفتند و با تلاوت قرآن کریم، خواندن فاتحه‌وصلوات، غبار روبی‌و عطر افشانی مزار شهدا، پیرامون آداب زیارت رفتن آموزش دیدند.