برگزاری نشست‌های بصیرتی سیاسی در کانون شهید مطهری مسجد جامع قروه
برگزاري نشست‌هاي بصيرتي سياسي در کانون شهيد مطهري مسجد جامع قروه

برگزاری نشست‌های بصیرتی سیاسی در کانون شهید مطهری مسجد جامع قروه

نشست‌هاي بصيرتي سياسي با حضور بچه هاي مسجدي و زير نظر امام جماعت و اساتيد حوزه در کانون شهيد مطهري مسجد جامع قروه برگزار مي شود.
شناسه خبر : 60043 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، کارشناس ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون های مساجد استان کردستان اظهار کرد: سلسله نشست‌های بصيرتی سياسی با هدف روشنگری و بهره‌گیری از نظرات و دیدگاه کارشناسان خبره این حوزه در مناسبت‌ها و موضوعات مختلف با حضور اهالی مسجد و اعضای کانون شهید مطهری مسجد جامع شهرستان قروه برگزار می‌شود.

مهدی ده ده جانی با اشاره به برگزاری نشست های بصیرتی افزود: هدف از برگزاری این نشست ها  بصیرت‌افزایی و روشن‌گری عقیدتی و سیاسی اعضای کانون های مساجد در راستای مقابله با مسایل ضد فرهنگی و دینی و اهمیت بیشتر به مسائل اعتقادی است.

وی مقابله جوانان با تهاجم فرهنگی رسانههای غربی را دیگر هدف این نشست‌ها دانست و افزود: جنگ نرم و تبلیغات سیاسی و ضد دینی گسترده دشمن در فضاها و زمینههای مختلف از مسائل مهم جامعه است که باید جوانان به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

ده ده جانی با اشاره به اینکه امروز کشور در جنگ نرم است، اذعان داشت: با برگزاری چنین نشستهایی باید با حمله‌های فرهنگی دشمن در کشور مقابله کرد و دشمن را در این زمینه نیز ناکام گذاشت.