برگزاری محفل قرآنی در کانون روشن بیری سنندج
برگزاري محفل قرآني در کانون روشن بيري سنندج
در راستای اجرای طرح پیوند مسجد مدرسه؛

برگزاری محفل قرآنی در کانون روشن بیری سنندج

محفل قرآني با هدف اجراي طرح «پيوند مسجد و مدرسه» با حضور 100 نفر دانش آموز دختر پايه چهارم، پنجم و ششم ابتدايي در کانون روشن بيري مسجد آقا حبيب الله سنندج برگزار شد.
شناسه خبر : 59705 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، مربی فعال کانون روشن بیری سنندج در حاشیه این محفل معنوی با اشاره به اجرای طرح «مسجد پایگاه قرآن » و درراستای پيوند مسجد و مدرسه در این کانون اظهار کرد: محفل انسی با قرآن ویژه نوجوانان دختر با حضور بچه های مسجد به همت این کانون برگزار شد.

 

فاطمه الماسی ادامه داد: این محافل با هدف آشنایی نوجوانان با سبک زندگی و آموزه های قرآنی می باشد تا نوجوانان ما از سنین نوجوانی با قرآن و سبک زندگی قرآنی شوند و در زندگی خود از نکات این کتاب آسمانی استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه نوجوانان مسجدی با الگو قرار دادن این کتاب آسمانی در برنامه‌های زندگی خود در مسیر رشد و تعالی قرار می‌گیرند، اضافه کرد: امید است با برگزاری این گونه برنامه‌ها در مدارس بتوان در سطح کشور به اهداف قرآنی دست یافت.

 

مربی کانون روشن بیری سنندج همچنین گفت: در این محفل معنوی علاوه بر تلاوت قرآن، سخنرانی با موضوع اهمیت حجاب، پوشش اسلامی و تربیت صحیح فرزند و مسابقه احکام و نماز برگزار شد. در پایان مراسم نماز عصر با حضور شرکت‌کنندگان اقامه شد .