برگزاری کلاس احکام و تفسیر قرآن کریم در کانون غدیر دهگلان
برگزاري کلاس احکام و تفسير قرآن کريم در کانون غدير دهگلان

برگزاری کلاس احکام و تفسیر قرآن کریم در کانون غدیر دهگلان

اعضاي کانون فرهنگي هنري غدير روستاي کروندان دهگلان زير نظر امام جماعت مسجد در کلاس‌هاي احکام و تفسير قرآن کريم شرکت مي‌کنند.
شناسه خبر : 59700 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، مدیر مسئول کانون غدیر روستای کروندان دهگلان با اشاره به برگزاری کلاس های قرآنی در این کانون اظهار کرد: در راستای تربیت نیروهای متخصص قرآنی و با هدف اشاعه و ترویج مفاهیم قرآنی در بین اقشار مختلف مردم  کلاس های روخوانی و روانخوانی، احکام و تفسیر قرآن کریم در کانون غدیر دایر است.

 

محمد کریمی ادامه داد: این کلاس‌ها به صورت هفتگی و مستمر در رده سنی بالای ۱۵ سال برای دختران عضو کانون برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را ایجاد بستر مناسب برای گسترش فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان و فراهم نمودن مقدمات لازم جهت آموزش های تخصصی در سطوح بالاتر دربین جوانان و نوجوانان عنوان کرد.

 

مدیر مسئول کانون غدیر روستای کروندان دهگلان، دوره روخوانی و روانخوانی را اولین مرحله یادگیری قرآن کریم عنوان کرد و افزوددوره های آموزشی در ابتدا پیش نیاز آموزش سطوح بالاتر قرآن محسوب می گردد و از این رو متقاضیان در بدو امر مورد ارزیابی قرار می گیرند و در صورت تسلط بر روخوانی و روانخوانی در سطوح بالاتر آموزش های لازم را فرا می گیرند.