برگزاری محفل انسی با قرآن کریم در کانون بلال حبشی روستای گاوشله دیواندره
برگزاري محفل انسي با قرآن کريم در کانون بلال حبشي روستاي گاوشله ديواندره
با حضور استاندار کردستان؛

برگزاری محفل انسی با قرآن کریم در کانون بلال حبشی روستای گاوشله دیواندره

محفل انسي با قرآن کريم با همکاري ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان کردستان با حضور استاندار و جمعي از مديران کل دستگاه هاي اجرايي استان در کانون فرهنگي هنري بلال حبشي مسجد روستاي گاوشله برگزار شد.
شناسه خبر : 59248 تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان کردستان در اين محفل معنوي اظهار کرد: بر طبق دستور استاندار کردستان و با نگاه ويژه‌اي که ايشان به برنامه‌هاي ديني و قرآني دارند؛ در سفرهاي استاني به شهرستان‌ها و بخش‌هاي استان، پايان بخش ديدارها و جلسات استان با برگزاري يک محفل قرآني در مسجد يکي از روستاها همراه است که مسئوليت اين محفل معنوي به ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان واگذار شده است که با همکاري مديريت بخش‌ها انجام مي‌شود.

 

بهزاد کيامهر افزود: اين محافل معنوي در يک ماه اخير در سفر به بخش مرکزي سروآباد در روستاي هزارخاني،در سفر به بخش مرکزي کامياران در شهر موچش و روز پنجشنبه ۲۸ دي ماه در سفر به بخش مرکزي ديواندره در روستاي بزرگ گاوشله و با همکاري کانون فرهنگي هنري بلال حبشي اين روستا و باحضور پرشور مردم برگزار شد.

وي عنوان کرد: در محفل معنوي کانون فرهنگي هنري بلال حبشي روستاي گاوشله ماموستا شفيعي و امين پور از قاريان بومي بخش سارال ديواندره به قرائت آياتي از کلام الله مجيد پرداختند.