دهه نودی‌های سنندجی همنشین کلام الهی
دهه نودي‌هاي سنندجي همنشين کلام الهي
در کانون چهاریارنبی سنندج؛

دهه نودی‌های سنندجی همنشین کلام الهی

کرسي‌ تلاوت قرآن کريم در راستاي اجراي طرح ملي «مسجد پايگاه قرآني» با قرائت فواد مولودي از قاريان ممتاز شهرستان سنندج و با حضور بچه‌هاي مسجدي و علاقمندان به کلام وحي در کانون‌ چهاريارنبي محله کاني کوزله سنندج برگزار شد.
شناسه خبر : 58978 تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۹
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، دست همدیگر را می‌گیرند و کنار هم بین ستون‌های مسجد می‌نشینند مربی آنها را بچه‌های مسجدی خطاب می‌کند و خنده و خوشحالی آنها از این لقب شاداب‌ی را به صورتهای معصومشان می‌دواند.

مادر برخی از بچه‌ها نیز که همیشه و همراه هم در کلاس‌های قرآنی مسجد شرکت کرده بود، این بار هم در کنار دانش‌آموزان مشتاق به خواندن قرآن حضور می‌یابند و همراه محفل نورانی آنها می‌شوند.

فواد مولودی از قاریان برجسته کردستان با قرآئت آیاتی از قرآن کریم آغازگر این محفل معنوی می‌شود، عده‌ای از بچه‌ها چشم به قاری و گوش به صدای دلنشینش سپرده‌اند.

چند نفری از بچه‌ها که معلوم است بیشتر با سوره‌های قرآن مانوس شده‌اند در تلاوت قرآن کلمات را همراه قاری زمزمه می‌کنند و از خواندن این کلام الهی احساس غرور می‌کنند.

عده‌ای از بچه‌هایی که پا به مسجد چهاریارنبی گذاشته‌اند هنوز خواندن و نوشتن بلد نیستند اما از حضور در مسجد و شرکت در این محفل نورانی خرسندند و با لبخند به هم نگاه می‌کنند و به طنین دلنواز قرآن گوش جان می‌سپارند.

اینجا محفلی برای بچه‌های مسجدی کانون فرهنگی هنری چهار یارنبی سنندج برپا شده که در راستای اجرای طرح ملی «مسجد پایگاه قرآنی» شکل گرفته است.

گرچه این کانون در یکی از محلات پایین شهر سنندج قرار دارد اما روزانه مورد استقبال تعداد زیادی از خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان است که حضور در کلاس‌های دینی و قرآنی این مسجد را افتخار خود می‌دانند.