اجرای طرح مسجد پایگاه قرآنی در کانون اسرا مسجد حضرت حمزه سنندج
اجراي طرح مسجد پايگاه قرآني در کانون اسرا مسجد حضرت حمزه سنندج

اجرای طرح مسجد پایگاه قرآنی در کانون اسرا مسجد حضرت حمزه سنندج

مدير مسئول کانون اسراء مسجد حضرت حمزه سنندج از اجراي طرح مسجد پايگاه قرآني در کانون خبر داد و گفت: برپايي محافل قرآني و راه اندازي کرسي هاي تلاوت قرآني از جمله برنامه هاي است که در راستاي اجراي اين طرح اجرا مي شود.
شناسه خبر : 58972 تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، دلبر ساعدی با تشریح برنامه های کانون اسراء اظهار کرد: برپایی محفل انسی با قرآن کریم، برگزاری کلاس‌های قرآنی ویژه مادران و بچه‌های مسجد و ختم قرآن کریم از جمله فعالیت‌های کانون اسراء مسجد حضرت حمزه سنندج است که در راستای اجرای طرح «مسجد پایگاه قرآنی» اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه انس با قرآن به عنوان مقدمه عمل به آیات نورانی وحی است، افزود: کانون‌های مسجدی می‌توانند با برگزاری جلسات هفتگی قرآن، ارتباط با مساجد فعال قرآنی و برگزاری دوره‌های آموزشی همچون روخوانی و روانخوانی و تجوید اهداف طرح را محقق کنند.

مدیر مسئول کانون اسراء مسجد حضرت حمزه سنندج یادآوری کرد: محافل انس با قرآن کریم، جلسات خانگی تلاوت قرآن همراه با تفسیر و ترجمه به ویژه در مناسبت‌های ملی و مذهبی از دیگر فعالیت های است که در اجرای این طرح پیش بینی شده است.