برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون امام علی (ع) کامیاران
برپايي کرسي تلاوت قرآن کريم در کانون امام علي (ع) کامياران
در راستای اجرای طرح «مسجد پایگاه قرآنی»؛

برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون امام علی (ع) کامیاران

کرسي تلاوت قرآن کريم در راستاي اجراي طرح «مسجد پايگاه قرآني» با قرائت قاريان استان و با حضور اعضاي کانون‌هاي مساجد شهرستان کامياران و علاقمندان به کلام وحي در کانون امام علي (ع) برگزار شد.
شناسه خبر : 55846 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، مدیر مسئول کانون امام علی (ع) کامیاران در این محفل معنوی اظهار کرد: برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم زمینه پیوند محکم تر و انس بیش از پیش مردم با کلام وحی را فراهم می کند.

 

کیوان عزیزی با تاکید بر معطر نمودن فضای مساجد به عطر تلاوت قرآن، عنوان کرد:  ایجاد انس عمومی با قرآن کریم، تقویت اندیشه‌ها و باورها در سبک زندگی از منظر قرآن و بهره‌گیری از فرصت فضای معنوی این کرسی‌ها در آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه از جمله پیامدهای برپایی کرسی های تلاوت قرآن است.

وی، الگوسازی مناسب برای بچه‌های مسجدی را از دیگر مزیت‌های برپایی کرسی های تلاوت قرآن دانست و افزود: برپایی کرسی های تلاوت قرآن کریم با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و مشارکت بچه‌های مسجدی اقدامی بسیار مطلوب است چرا که زمینه انس بیشتر کودکان و نوجوانان را با قرآن فراهم می کند.

مدیر مسئول کانون امام علی (ع) کامیاران یادآوری کرد: آشنایی با نوای قرآن خود جذابیت می‌آورد و مسلم‍أ شنیدن آهنگ قرآن برای یک قاری لذت بخش تر از یک فرد عادی است، حال اگر کرسی‌های تلاوت بیشتر شود مردم نیز با نوای قرآن بیشتر آشنا می‌شوند و از تلاوت لذت بشتری می‌برند.