کانون‌ نور شهرک بهاران مریوان ظرفیت قابل توجهی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی قرآنی دارد
کانون‌ نور شهرک بهاران مريوان ظرفيت قابل توجهي در توسعه فعاليت‌هاي فرهنگي قرآني دارد

کانون‌ نور شهرک بهاران مریوان ظرفیت قابل توجهی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی قرآنی دارد

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان کردستان در بازديد از کانون نور شهرک بهاران شهرستان مريوان گفت: کانون‌ نور شهرک بهاران مريوان ظرفيت قابل توجهي در توسعه فعاليت‌هاي فرهنگي قرآني دارد.
شناسه خبر : 54320 تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، بهزاد کیامهر در این بازدید و دیدار با مدیر مسئول و هیئت امناء، ضمن قدردانی از فعالیت‌های کانون اظهار کرد: کانون نور مریوان ظرفیت‌های قابل توجهی در توسعه و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی دارد و می‌تواند از پایگاه‌های تاثیرگذار در جذب کودکان و نوجوانان به مساجد در شهرستان مرزی مریوان باشد.

 

وی، با تاکید بر برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در سطح کانون‌های مساجد به عنوان پایگاه‌های قرآنی عنوان کرد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه ترویج فعالیت‌های قرآنی، قرار گرفتن تلاوت در خدمت تاثیرگذاری بر مستمع، انس با قرآن کریم، معارف قرآنی و حرکت به سمت فهم قرآن از جمله اهدافی پایگاه های قرآنی است که لازم است مورد توجه مدیران کانون‌های مساجد استان باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان بر ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن و هم افزایی ظرفیت‌های قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد و خاطر نشان کرد: برپایی کرسی های تلاوت قرآن از مهمترین فعالیت های کانون های مساجد در اجرای این طرح است.

لازم به ذکر است، بررسی وضعیت و ظرفیت‌های کانون، پیگیری اجرای طرح‌های ملی و استانی فهما، تشریح اهداف و برنامه‌های ستاد، تعیین تکلیف اموال مستهلک کانون از جمله مسائلی بود که در این بازدیدها به آن پرداخته شد.