برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون بینات مسجد موسی بن جعفر قروه
برپايي کرسي تلاوت قرآن کريم در کانون بينات مسجد موسي بن جعفر قروه
در راستای اجرای طرح «طرح ملی مسجد پایگاه قرآنی»؛

برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون بینات مسجد موسی بن جعفر قروه

کرسي تلاوت قرآن کريم در راستاي اجراي طرح «طرح ملي مسجد پايگاه قرآني» با قرائت قاريان استان و با حضور مدير ستاد کانون‌هاي مساجد کردستان، اعضاي کانون‌هاي مساجد و علاقمندان به کلام وحي در کانون بينات مسجد موسي بن جعفر قروه برگزار شد.
شناسه خبر : 54264 تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در حاشیه برپایی این کرسی تلاوت اظهار کرد: برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در سطح کانون های مساجد استان از جمله برنامه‌های است که در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی انجام می‌شود.

 

بهزاد کیامهر ادامه داد: با در نظر گرفتن ظرفیت شبکه کانون‌های مساجد در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌ایم تا پایگاه‌های قرآنی کانون‌های مساجد با اجرای برنامه‌های قرآنی مردمی بتوانند هرچه بیشتر انس با قرآن را به دل جامعه بیاورند.

وی با اشاره به برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم به صورت هفتگی در سطح مساجد استان بیان کرد: در این کرسی‌های قرآنی یک نفر قاری آیه‌ای از قرآن کریم را برای حاضران تلاوت خواهد کرد و در کنار آن مفاهیم آیه بیان می‌شود.

کیامهر خاطر نشان کرد: کرسی‌های تلاوت قرآن کریم یکی از فعالیت‌های مؤثر در راستای اجرای فعالیت‌های قرآنی مردمی در مساجد است.