مدیر ستاد کانون‌های مساجد کردستان از کانون های مساجد شهرستان مریوان کرد
مدير ستاد کانون‌هاي مساجد کردستان از کانون هاي مساجد شهرستان مريوان کرد

مدیر ستاد کانون‌های مساجد کردستان از کانون های مساجد شهرستان مریوان کرد

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان کردستان در راستاي پيشبرد اهداف و برنامه‌هاي ستادي از هفت کانون فرهنگي هنري مساجد شهرستان مريوان بازديد و از نزديک در جريان فعاليت‌ها و برنامه‌هاي اين کانون ها قرار گرفت.
شناسه خبر : 54260 تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، «بهزاد کیامهر» در این بازدیدها که با حضور مدیر مسئول و مربیان کانونی انجام شد، روند فعالیت کانون‌ را بررسی و پیرامون وضعیت و ظرفیت‌ها، پیگیری اجرای طرح‌های ملی و استانی، تشریح برنامه‌های ستادی با هیئت امناء و مدیران کانونی گفت‌وگو و تبادل‌نظر کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در این بازدیدها با اشاره به اجرای طرح مسجد پایگاه قرآنی گفت: در راستای اجرای طرح «هر مسجد یک پایگاه قرآنی»، پایگاه‌های قرآنی در سطح کانون‌های مساجد استان دایر خواهد شد.

وی به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و ادامه داد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه ترویج فعالیت‌های قرآنی، قرار گرفتن تلاوت در خدمت تاثیرگذاری بر مستمع، انس با قرآن کریم، معارف قرآنی و حرکت به سمت فهم قرآن، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن و هم افزایی ظرفیت‌های قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله اهداف پایگاه های قرآنی است.

بررسی وضعیت و ظرفیت‌های کانون، پیگیری اجرای طرح‌های ملی و استانی فهما، تشریح اهداف و برنامه‌های ستاد، تعیین تکلیف اموال مستهلک کانون از جمله مسائلی بود که در این بازدیدها به آن پرداخته شد.