بازدید بانوان عضو کانون چهاریارنبی سنندج از مرکز فنی‌وحرفه‌ای خواهران
بازديد بانوان عضو کانون چهاريارنبي سنندج از مرکز فني‌وحرفه‌اي خواهران

بازدید بانوان عضو کانون چهاریارنبی سنندج از مرکز فنی‌وحرفه‌ای خواهران

جمعي از بانوان عضو کانون چهاريارنبي سنندج با هدف مهارت افزايي و آشنايي با رشته‌هاي مهارتي و صنايع‌دستي از مرکز فني‌وحرفه‌اي خواهران اين شهرستان بازديد کردند.
شناسه خبر : 54259 تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، رابط خواهران کانون چهاریارنبی سنندج در این خصوص اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام شده، جمعی از بانوان عضو کانون چهاریارنبی سنندج با هدف مهارت افزایی و آشنایی با رشته‌های مهارتی و صنایع‌دستی از مرکز فنی‌وحرفه‌ای خواهران این شهرستان بازدید کردند و از نزدیک با نحوه آموزش و ثبت نام در کلاس‌های این مراکز آشنا شدند.

 

فوزیه پیری با بیان اینکه خواهران شرکت کننده در این بازدید خواهان آموزش صنایع دستی و کلاس‌های فنی‌وحرفه‌ای در کانون فرهنگی هنری مسجد بودند، افزود: در دین مبین اسلام کار و تلاش از اهمیت خاصی برخوردار بوده و نقش مهمی را در سلامت جسم و روان انسان دارد و بر همین اساس تلاش می کنیم کلاس های فنی و حرفه ای را برای اعضای کانون برپا کنیم.

وی اضافه کرد: این مرکز دارای آموزش‌های خیاطی، معرق کاری، طلاو جواهر سازی، فرش‌بافی، دوخت کیف و بافندگی، عکاسی و تصویر برداری است و تمامی خواهران علاقمند 15تا45 سال عضو کانون می توانند از آموزش های لازم بهبه‌مند شوند.

 

پیری با بیان اینکه آموزش مهارتها، اعتماد به نفس افراد را ارتقاء می دهد، تاکید کرد: آموزش‌های فنی و حرفه ای مبتنی بر توانمندی و کسب مهارت و با هدف خود اشتغالی ارائه می‌شود.