بازدید مدیر ستاد کانون‌های مساجد کردستان از کانون های مساجد کامیاران
بازديد مدير ستاد کانون‌هاي مساجد کردستان از کانون هاي مساجد کامياران

بازدید مدیر ستاد کانون‌های مساجد کردستان از کانون های مساجد کامیاران

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کردستان با همراهي کارشناس ساماندهي ستاد، در سفر يک‌روزه از هفت کانون شهرستان کامياران بازديد و از نزديک در جريان فعاليت‌ها و برنامه‌هاي اين کانون‌ها قرار گرفت.
شناسه خبر : 54207 تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، بهزاد کیامهر در بازدید از کانون هدایت روستای قورق که با حضور مدیر مسئول کانون انجام شد، روند فعالیت کانون را  بررسی و پیرامون وضعیت و ظرفیتها، پیگیری اجرای طرحهای ملی و استانی، تشریح برنامههای ستادی گفتوگو و تبادلنظر کرد.

 

وی در این دیدار با تشریح برنامه‌های ستاد گفت: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد نهضت بازگشت به مسجد و تقویت فعالیت‌های مسجد محور برنامه‌ریزی و اجراء می‌شود.

کیامهر با بیان اینکه امروز نیازمند عملکرد اجتماعی و فعال شدن نهادهای اجتماعی هستیم، عنوان کرد: مسجد مهم‌ترین نهاد اجتماعی است.

 

 مدير ستاد کانونهاي فرهنگی هنری مساجد کردستان همچنین با هدف بررسی روند فعالیت کانونهای مساجد از کانونهای حافظ روستای کیله گلان، راه هدایت روستای رمشت، نور شهر موچش، امام شافعی )رض) روستای پنیران و مارنج شهرستان کامیاران بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت این کانونها قرار گرفت.

بررسی وضعیت و ظرفیتهای کانون، پیگیری اجرای طرحهای ملی و استانی فهما، تشریح اهداف و برنامههای ستاد از جمله مسایلی بود که در این بازدیدها به آن پرداخته شد.