برگزاری محفل انس با قرآن کریم در کانون محمدرسول الله (ص) سروآباد
برگزاري محفل انس با قرآن کريم در کانون محمدرسول الله (ص) سروآباد
با حضور استاندار کردستان؛

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در کانون محمدرسول الله (ص) سروآباد

در سفر استاندار و مديران کل دستگاه‌هاي دولتي استان به شهرستان سروآباد محفل انس با قرآن کريم در کانون محمدرسول الله (ص) روستاي هزارخاني سروآباد برگزار شد.
شناسه خبر : 54033 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» پنج‌شنبه شب در جمع مردم روستای هزارخانی از توابع بخش مرکزی با اشاره به مشکلات این منطقه به مردم وعده داد که هفته دولت سال آینده، مشکل جاده و اینترنت این روستا برطرف می‌شود.

 

وی مردمان این شهرستان را متدین، با اصالت، با فرهنگ و محبت توصیف کرد و گفت: سروآباد و اورامان میراث ملموس و طبیعی و از ظرفیت‌های گردشگری استان محسوب می‌شوند که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان کشوری و استانی قرار گیرد و عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

 

استاندار کردستان با بیان اینکه مردم کردستان لایق والاترین خدمات هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان گرچه از ابتدای انقلاب تاکنون همواره چشم طمع به استان داشته اند و با هر ترفند و حیله‌ای دنبال این هستند که بین مردمان این دیار با نظام فاصله ایجاد کرده و کردستان را ناامن جلوه دهند اما تلاش‌های مذبوحانه آنان به جایی نخواهد رسید چرا که کردستانی‌ها دلشان در گرو انقلاب است.

 

وی با یادآوری اینکه با سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به کردستان در سال 1388 بسیاری از نگاه‌ها و برچسب‌ها برداشته شد، خاطرنشان کرد: مردم کردستان در استقبال امسال از رئیس‌جمهور آن هم در سالگرد اغتشاشات، حماسه‌ای خلق کردند که تمام توطئه‌های و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را بر هم زدند.

زارعی‌کوشا کردستان را پرچمدار سفرهای رئیس‌جمهور در کشور چه از لحاظ استقبال و چه افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام و تخصیص اعتبارات جدید عنوان کرد و افزود: در دور دوم سفر آیت‌الله رئیسی به کردستان، پروژه‌های مهمی از جمله راه آهن همدان - سنندج و فرودگاه سقز، به بهره‌برداری رسید که سال‌های سال مانده بود.

وی در پایان ضمن قدردانی از حضور مردمی، از همه شهروندان فهیم خواست که با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی، بار دیگر حماسه‌ای ماندگار خلق و توطئه بدخواهان و دشمنان را نقش بر آب کنند.

در ادامه قاریان برجسته استان و شهرستان سروآباد به قرائت آیات کلام الله مجید پرداختند.

«اسماعیل زارعی کوشا» صبح پنجشنبه ۷ دی ماه، به همراه ۳۸ نفر از مدیران کل استان در راستای پاسخگویی به مشکلات، مطالبات و درخواست‌های مردم، به شهرستان سروآباد سفر کرد.