برگزاری کلاس‌های قرآن و احکام در کانون امامزاده جعفر (ع) دلبران
برگزاري کلاس‌هاي قرآن و احکام در کانون امامزاده جعفر (ع) دلبران

برگزاری کلاس‌های قرآن و احکام در کانون امامزاده جعفر (ع) دلبران

کلاس‌هاي قرآن و احکام به صورت مستمر و در طول سال زير نظر مربي توانمند مسجدي در کانون مسجد امامزاده جعفر (ع) شهر دلبران داير است.
شناسه خبر : 53737 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اظهار کرد:  کلاس‌های قرآن و احکام در کانون مسجد امامزاده جعفر (ع) شهر دلبران با حضور نوجوانان این شهر برگزار شد.

«بهزاد کیامهر» با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد با برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم به ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه کمک می‌کنند، افزود: این کلاس‌ها زمینه‌ساز تقویت روحیه دینی و قرآنی میان نوجوانان و دینمدار کردن آنها است.

وی تصریح کرد: کانون‌های مساجد در سطح شهر و روستاها می‌توانند ظرفیت موثری برای اجرای کارهای فرهنگی و اجتماعی در مساجد باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اضافه کرد: کانون‌های مساجد علاوه بر رشد و پرورش کودکان، نوجوانان و جوانان می‌توانند در راستای آموزش دوره‌های مختلف ویژه پدران و مادران نیز قدم‌های موثری بردارند.

کیامهر در پایان فعالیت‌های انجام شده در مسجد امامزاده جعفر (ع) شهر دلبران را ستود و گفت: برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن و مفاهیم قرآنی ویژه نوجوانان زیر نظر مربی فعال و توانمند کانون، برای بچه‌های عضو کانون مسجد  به صورت مستمر در طول سال قایل تحسین است.