آموزش سامانه بچه‌های مسجد در شهرستان قروه
آموزش سامانه بچه‌هاي مسجد در شهرستان قروه

آموزش سامانه بچه‌های مسجد در شهرستان قروه

جلسه آموزشي نحوه ثبت و بارگزاري فعاليت‌ در سامانه بچه‌هاي مسجد، عضويت اعضاي جديد در سامانه و نحوه کادرسازي کانون با حضور ۴۰ نفر از مدير مسئولان کانون‌هاي مساجد قروه در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 53735 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، «مهدی ده ده جانی» در این دوره آموزشی اظهار کرد: رویداد فهما با راه اندازی سامانه بچه‌های مسجد، جریانی ارزشمند و برنامه ریزی شده برای تبیین اهمیت نقش کانون های مساجد است.

وی با تاکید بر لزوم ثبت فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد گفت: مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد از این پس باید فعالیت کانون های خود را در سامانه بچه های مسجد به ثبت برسانند تا بودجه و اعتبارات فرهنگی و هنری به کانون های مربوطه اختصاص یابد.

کارشناس مسئول ساماندهی ستاد کانون های مساجد کردستان همچنین گفت: هنوز برخی از مدیران و اعضا در خصوص ورود به سامانه، مسلط نشدند و گاهاً بیشترین پرسش‌ها از این بخش مطرح می‌شود که آموزش این مسأله باید در دستور کار مدیرمسئولان قرار گیرد.

تبیین ماموریت‌های ستاد، اهداف تمدنی کانون‌های مساجد، آموزش طرح مسجد برقرار، آموزش کانون تخصصی خواهران و تعیین تکلیف برخی کانون‌های بلاتکلیف شهرستان قروه از دیگر مباحثی بود که توسط کارشناس مسئول ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان به آن پرداخته شد.

در ادامه ده ده جانی به آموزش سامانه بچه های مسجد پرداخته و به سئوالات مدیران کانون های فرهنگی هنری پاسخ گفت.