شرکت مدیران کانون‌های مساجد سنندج در اجلاسیه استانی تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت کردستان
شرکت مديران کانون‌هاي مساجد سنندج در اجلاسيه استاني تشکل‌هاي فعال تعليم و تربيت کردستان

شرکت مدیران کانون‌های مساجد سنندج در اجلاسیه استانی تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت کردستان

اجلاسيه استاني مديران تشکل‌هاي فعال تعليم و تربيت کردستان با حضور مديران تشکل‌هاي فعال استان و مديران کانون هاي مساجد شهرستان سنندج در سالن اجتماعات اداره کل تبليغات اسلامي استان کردستان برگزار شد.
شناسه خبر : 53684 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، اولین اجلاسیه مدیران تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت سه‌شنبه ۲۱ آذر با حضور جمعی از فعالان این حوزه در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد که سرکار خانم فائزه صالحی، مدیر کانون دانیال سنندج در آن پیرامون فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد کانون های مساجد به ایراد سخنرانی پرداخت.

رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی در این اجلاسیه گفت: زمانی که جوانان و نوجوانان فعالیت‌های دینی و فرهنگی و جهادی انجام می‌دهند و در مسیر خداوند قرار دارند در آینده فردی مانند دختر حاج قاسم و یا افراد دغدغه مند جهادی و… می‌شوند و حضور در این مسیر یک برکت و پیروزی است.

حجت‌الاسلام تقدیری اعلام کرد: ما در مسیر حرکت و عزم قرار داریم و این بودن در این مسیر مهم است که باعث می‌شود امروز شما نوجوانان در این قرارگاه بهشتیان حضور داشته باشید و با عزم خود می‌توانید در مسیر اعتلای ایران اسلامی حرکت کنید.

رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: ما سعی داریم در بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی عرصه‌ها را برای نوجوانان باز کنیم و دسترسی آن‌ها را به این عرصه‌ها آسان‌تر سازیم.

وی بر لزوم انجام کار فرهنگی تاکید کرد و بیان داشت: حرکت جوانان و نوجوانان باید با برکت انجام شود که باید با راهکار فرهنگی همراه باشد.

رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: امروز ما در جنگ روایت‌ها قرار داریم دشمنان با ایجاد جنگ روایت‌ها سعی دارند جوانان و نوجوانان را منحرف کنند و ذهن این افراد را از مسیر درست خود دور کنند.