برنامه‌های فرهنگی دولت در کردستان با محوریت مساجد برگزار شود
برنامه‌هاي فرهنگي دولت در کردستان با محوريت مساجد برگزار شود
استاندار کردستان تاکید کرد:

برنامه‌های فرهنگی دولت در کردستان با محوریت مساجد برگزار شود

استاندار کردستان در ديدار با مدير ستاد کانون هاي مساجد استان گفت: برنامه‌هاي فرهنگي دولت در کردستان که يک استان فرهنگي است، بايد با محوريت مساجد برگزار شود و کانون‌هاي مساجد در اين زمينه نقش آفرين هستند.
شناسه خبر : 53627 تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۵
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» یکشنبه (19 آذر) در دیدار با مدیر این ستاد اظهار کرد: دولت سیزدهم دولتی مردمی است و برگزاری برنامه‌های فرهنگی باید با استفاده از ظرفیت‌های مردمی پیش برود.

وی مساجد و کانون‌های فعال آن را ظرفیتی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی خواند و بر حمایت از کانون‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی دولت با محوریت مساجد تاکید کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش ۸ ماهه سال جاری مسائل، درخواست‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری و اجتماعی ستاد کانون‌های مساجد استان را اعلام کرد.

بهزاد کیامهر، همچنین گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های در دست اقدام ستاد و ظرفیت‌های کانون‌های مساجد ارائه و برای همکاری با مجموعه استانداری اعلام آمادگی کرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت مساجد بی‌نظیر است، اظهار کرد: امیدواریم با نگاه حمایتی استاندار مساجد استان پررونق شده و اقدامات ارزشمندی را در زمینه اعتلای فعالیت‌های فرهنگی هنری در مساجد شاهد باشیم.