برگزاری همایش آموزشی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران مساجد کردستان
برگزاري همايش آموزشي مديران کانون‌هاي تخصصي خواهران مساجد کردستان

برگزاری همایش آموزشی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران مساجد کردستان

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کردستان از برگزاري همايش آموزشي مديران کانون‌هاي تخصصي خواهران مساجد استان خبر داد و گفت: اين همايش روز پنج‌شنبه 9 آذر جاري در مجتمع فجر سنندج برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 53237 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۱
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، بهزاد کیامهر در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران با حضور 25 نفر از مدیران مسئول این کانون‌ها و با هدف الگوسازی، انتقال تجربیات و توانمندسازی مخاطبان در سنندج برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: این دوره آموزشی در مرحله نخست، روز پنج شنبه 9 آذر به مدت ۸ ساعت در قالب نشست یک روزه در سالن کنفرانس مجتمع فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان میزبان مدیران محترم کانون ها هستیم. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان با اشاره به دیگر مراحل این دوره آموزشی عنوان کرد: گام دوم دوره بصورت غیرحضوری و متمرکز از طریق سامانه آموزش ستاد کانون‌های مساجد (بچه های مسجد) توسط اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد کشور و مرحله سوم نیز به صورت حضوری و متمرکز در تهران با دعوت از مدیران کانون‌های خواهران پیش بینی شده است.

 

کیامهر افزود: آموزش مهارتهای مدیریت و رهبری در تشکیلات، آشنایی با عرصه های حضور اجتماعی زن و راهبردها و راهکارها و آشنایی با نقش زنان در تعالی خانواده از سرفصل های محتوایی این دوره آموزشی است.

وی یادآوری کرد: در این همایش، کارشناسان و متخصصان حوزه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، به ارائه مباحث آموزشی در زمینه‌های مختلف از جمله اهمیت نقش و جایگاه زن در منظومه اندیشه اسلامی، قرآن و معارف اهل بیت (ع) و جایگاه زن در نظام فکر فرهنگی و معرفتی انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.