برگزاری مسابقات حفظ جزء سی قرآن کریم در بین اعضای کانون‌‌های مساجد سنندج
برگزاري مسابقات حفظ جزء سي قرآن کريم در بين اعضاي کانون‌‌هاي مساجد سنندج
با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری؛

برگزاری مسابقات حفظ جزء سی قرآن کریم در بین اعضای کانون‌‌های مساجد سنندج

مسابقات حفظ جزء سي قرآن کريم با شرکت ۷۰ نفر از اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان سنندج از ساعت ۸ صبح امروز به مدت ۱۰ ساعت در مجتمع فجر برگزار شد.
شناسه خبر : 52959 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۴۱

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کردستان، معاون سياسي امنيتي اجتماعي استانداري کردستان بيش از ۴ ساعت در محل برگزاري اين مسابقات حضور يافت و شخصا در جريان روند برگزاري اين مسابقات قرار گرفت.

مهدي رمضاني با تاکيد بر اهميت حفظ قرآن در بين کودکان و نوجوانان عنوان کرد: حفظ کلام وحي، موجب نهادينه شدن اخلاق و معنويت در بين قرآن آموزان مي شود.

وي، با بيان اينکه تربيت نسل جوان قرآني يک ضرورت اجتماعي است، تاکيد کرد: فعالان و مربيان تلاش کنند در کنار حفظ قرآن به قرآن آموزان، مفاهيم و معاني قرآن را نيز آموزش دهند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري کردستان با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينکه راه برون رفت از تمام مسائل و مشکلات جامعه توجه و عمل به قرآن است، گفت: راز نهادينه شدن سبک زندگي اسلامي و قرآني تدبر در کلام وحي است.

اين مسابقه قرآني به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کردستان و حمايت معاون سياسي امنيتي استانداري استان در رده سني ۷ تا ۱۵ سال و بين دختران و پسران که تابستان امسال موفق به حفظ جزء سي برگزار شده بودند، برگزار شد.

احمد احمدياني، شايسته درويشي و احمد فتحي زاده کار داوري اين مسابقه حفظ قرآني را بر عهده داشتند که برگزيدگان آن در آينده نزديک طي مراسمي با حضور استاندار کردستان معرفي و تجليل مي‌شوند.