برگزاری آیین اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانون فرقان سنندج
برگزاري آيين اختتاميه طرح غني سازي اوقات فراغت در کانون فرقان سنندج

برگزاری آیین اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانون فرقان سنندج

مراسم اختتاميه کلاس هاي طرح غني سازي اوقات فراغت با تجليل از ۲۱ نفر از فعالان مسجدي با حضور اعضا و هيئت امناء در کانون فرقان مسجد خيبر سنندج برگزار شد.
شناسه خبر : 52554 تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، فرمانون پایگاه بسیج کانون فرقان در این مراسم اظهار کرد:  شناسايي و پرورش استعدادها، شبکه سازي و جريان سازي، جذب كودكان و نوجوانان به مساجد، ترویج معارف اسلامی، مهارت آموزی و نشاط بخشی از مهم ترين رويکردهای فعاليت در سطح کانون هاي فرهنگي هنري مساجد است.

 

کامل گلباغی، با اشاره به طرح های اجرا شده کانون در قالب غنی سازی اوقات فراغت عنوان کرد: طرح های «پایگاه های قرآنی»، «مسجد، کانون نشاط» و «مدهامتان» و «جشنواره امید» از جمله طرح های اجرا شده سال جاری در کانون بود.

 

وی دیده شدن نقش کانون‌های مساجد در برنامه هفتم توسعه را از مطالبات کانون برشمرد و اضافه کرد: تجهیز و حمایت از فعالیت های کانون های مساجد موجب احیا کارکردهای مساجد می شود و این مهم در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار است.

 

دراین مراسم حاج ماموستا ملاجمال خادمیان، دکترعلی صارمی، کامل گلباغی فرمانده پایگاه و شاعران برجسته استان، اساتیدی همچون سیدعلی احمدی، جمیل رشیدی، سعید رسولی قهرمانی، حیدر کرم ویسی و طه رحیمی شعرخواندند و گروههای مولودی خوان به اجرای برنامه پرداختند.