برگزاری جلسات روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در کانون روشن بیری سنندج
برگزاري جلسات روخواني و روانخواني قرآن کريم در کانون روشن بيري سنندج

برگزاری جلسات روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در کانون روشن بیری سنندج

در قالب اجراي طرح پايگاه‌هاي قرآني در مساجد، جلسات روخواني و روانخواني قرآن کريم در روزهاي زوج با حضور مستمر اعضا در کانون روشن بيري مسجد آقا حبيب الله سنندجي برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 52553 تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، مدیر مسئول کانون روشن بیری مسجد آقا حبیب الله سنندج اظهار کرد: فعالیت های قرآنی از جمله رویکردهای اصلی کانون هدایت است که به صورت مستمر در ایام مختلف سال دایر است.

 

محمد کاظمی با بیان اينکه برگزاري محافل انس با قرآن باعث ترويج احکام و آموزه هاي ديني در جامعه مي شود، افزود: برگزاري محافل قرآني موجب گرايش بيش ‌از پيش نوجوانان و جوانان به سمت قرآن و آموزه‌هاي قرآني مي‌شود.

 

وی با بیان اینکه دوره های روخوانی و روانخوانی در هر زمان و موقعیتی ضرورت دارد، بیان کرد: طرح آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در سه فاصله زمانی دو ماهه، سه ماهه و پنج ماهه زیر نظر مربی مجرب کانون اجرا می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری روشن بیری سنندج یادآوری کرد: علاوه بر کلاس ها، اعضای کانون در قالب طرح ملی مسجد کانون نشاط نیز در اردوهای یک روزه از اماکن تاریخی و مذهبی سنندج بازدید و لحات ماندگاری را رقم زدند.