برگزاری کلاس حفظ خردسالان در کانون مجمع قران سنندج
برگزاري کلاس حفظ خردسالان در کانون مجمع قران سنندج

برگزاری کلاس حفظ خردسالان در کانون مجمع قران سنندج

مدير مسئول کانون مجمع قرآن مسجد جامع سنندج از برگزاري کلاس‌هاي حفظ خردسالان در اين کانون خبر داد و گفت: اين کلاس ها به صورت مستمر زير نظر مربيان مجرب کانون برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 52550 تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، امین اسدی با اشاره به اهمیت حفظ قرآن برای خردسالان و ضرورت تربیت حافظان خردسال اظهار کرد: قران نور زندگی انسان‌هاست و افراد را از تاریکی و گمراهی به سمت نور و روشنایی هدایت می‌کند. بنابراین بهتر است آشنایی و انس با قرآن از کودکی شکل بگیرد.

 

وی ادامه داد: بر همین  اساس کلاس های حفظ ویژه خردسالان زیر نظر دو مربی در کانون مجمع قرآن مسجد جامع سنندج در راستای اجرای طرح تربیت حافظان قرآن آغاز شد.

 

مدیر مسئول کانون مجمع قرآن مسجد جامع سنندج با عنوان این مطلب که بهترین روش برای حفظ قرآن تکرار و تمرین است، گفت: در این میان شیوه‌های نوشتاری و شنیداری نیز در کنار تکرار و تمرین مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما قالب رشته حفظ قرآن که به صورت عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد و روشی کاربردی و اثرگذار است، همان شیوه تکرار و تمرین است.

 

اسدی اضافه کرد: خردسالان برای حفظ سوره‌های کوتاه قرآن می‌توانند از این روش و در کنار آن از نوارهای ترتیل اساتید قرآنی معروف استفاده کنند تا بتوانند تلفظ صحیحی داشته باشند.