برگزاری جلسات هفتگی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در کانون احمد سلطان سنندج
برگزاري جلسات هفتگي روخواني و روانخواني قرآن کريم در کانون احمد سلطان سنندج

برگزاری جلسات هفتگی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در کانون احمد سلطان سنندج

جلسات هفتگي روخواني و روانخواني قرآن کريم در قالب اجراي طرح پايگاه‌هاي قرآني با حضور خواهران در کانون احمد سلطان مسجد حاجيه کافيه سنندج برگزار مي شود.
شناسه خبر : 52518 تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، فعالیت های قرآنی از جمله رویکردهای اصلی کانون‌های مساجد کردستان است که به صورت مستمر در ایام مختلف سال دایر است.

 

جلسات هفتگی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در قالب اجرای طرح پایگاه‌های قرآنی با حضور خواهران در کانون احمد سلطان مسجد حاجیه کافیه سنندج به صورت مستمر برگزار می شود و شرکت گنندگان در این جلسات با تجوید و روخوانی قرآن کریم آشنا شده و به تقویت روانخوانی آنان کمک می کند.

 

پایگاه قرآن به مسجدی اطلاق می‌شود که علاوه بر برگزاری فعالیت‌های عمومی آموزش قرآن طرح تلاوت نور، در طول سال به برگزاری جلسات هفتگی تلاوت مجلسی قرآن کریم اقدام کند.

 

تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص ترویج فعالیت‌های قرآنی، قرار گرفتن تلاوت در خدمت تأثیرگذاری بر مستمع، انس با قرآن کریم به عنوان مقدمی برای تخلق و عمل به قرآن، ترویج معارف قرآنی و حرکت به سمت فهم قرآن، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن و هم‌افزایی ظرفیت‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد از جمله اهداف پایگاه‌های قرآنی است.