غرفه ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان در مهمانی امت احمد
غرفه ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کردستان در مهماني امت احمد
همزمان با آغاز هفته وحدت؛

غرفه ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان در مهمانی امت احمد

جشن بزرگ ميلاد پيامبر رحمت با حضور ده‌ها هزار تن از مردم سنندج همراه با موکب‌هاي مردمي و برنامه‌هاي مختلف همزمان با هفته وحدت در سنندج برگزار شد.
شناسه خبر : 51913 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۵۴

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان کردستان، روز جمعه شهر سنندج شاهد يکي از بزرگترين جشن‌هاي مردمي پيامبر رحمت در سالهاي اخير در استان کردستان و در سطح کشور با عنوان مهماني امت احمد بود.

این جشن در پیاده راه فردوسی و با برپایی ۱۰۰ غرفه و موکب میزبان عاشقان پیامبر رحمت و مهربانی در شهر سنندج بود.

 

ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کردستان نیز یکی از موکب های شرکت کننده در این ویژه برنامه جشن بود که با برپایی کرسی تلاوت قرآن، ایستگاه نقاشی، اهدای جوایز به شرکت کنندگان، اجرا مولودی خوانی، قرائت قرآن و پخش نقل و شیرینی لحظات خوبی برای مخاطبانش ثبت و ماندگار کرد.

حضور پرشور کودکان و نوجوانان در غرفه ستاد کانونهای مساجد کردستان در جشن بزرگ مهمانی امت احمد

 

رویداد هنری نقاشی بکش جایزه بگیر در جشن مهمانی امت احمد

غرفه ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد کردستان در جشن بزرگ مهمانی امت احمد میزبان نقاشان کوچکی بود که با دستهای کوچک شان نقش های ماندگار از وحدت و همدلی ترسیم کردند.

 جاری شدن کلام وحی در خیابان فردوسی سنندج

غرفه ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد کردستان در جشن بزرگ مهمانی امت احمد میزبان قاریان و حافظان کوچک قرآن کریم بود و آیات نوربخش قرآن کریم زینت بخش پیاده راه فردوسی سنندج در جشن مهمانی امت احمد شد.

 

 اجرای مولوی خوانی اعضای کانون سلاله طیبه و دانیال سنندج در جشن مهمانی امت احمد

 

استقبال مردمی از غرفه کانونهای فرهنگی هنری مساجد در جشن مهمانی امت احمد

 

استاندار کردستان:

خداوند را شاکریم که مجموعه مدیران در استان و گروههای مردمی توانستند که هفته وحدت و شب میلاد پیامبر اکرم شب و روزی به یاد ماندنی برای مردم رقم بزنند.

در این میان آنچه که بیشتر به چشم میآید عشق و شور نوجوانان و جوانانی بوده که تنها به شوق میلاد پیامبر رحمت گردهم آمدهاند و هر کس گوشهای از کار را گرفته بودند. آمدهاند تا بگویند که همه در زیر لوای پرچم امت احمد متحد هستند و شیعه و سنی خود را در جشن پیامبر خوبیها شریک بدانند.