برگزاری پویش «مسجد، کانون وحدت» در مساجد کشور
برگزاري پويش «مسجد، کانون وحدت» در مساجد کشور
همزمان با هفته وحدت؛

برگزاری پویش «مسجد، کانون وحدت» در مساجد کشور

معاون سازماندهي و شبکه سازي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور از برگزاري پويش «مسجد، کانون وحدت» همزمان با هفته وحدت و ميلاد سراسر نور رسول مکرم اسلام خبر داد.
شناسه خبر : 51870 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۵۶

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان کردستان، اميرحسين خورشيدي شامگاه چهارشنبه در ديدار با استاندار کردستان اظهار کرد: پويش «مسجد، کانون وحدت» در قالب مهماني اهل مسجد و نمازگزاران در ديگر مساجد همراه با اجراي محفل انس با قرآن کريم در محکوميت هتک حرمت به قرآن کريم است.

 

وي به بخش ويژه اين پويش اشاره کرد و افزود: حضور نمازگزاران اهل تسنن و تشيع در مساجد همديگر و معرفي اقدامات وحدت آفرين استان‌ها و تجليل از فعالان حوزه وحدت در بخش ويژه پويش «مسجد، کانون وحدت» پيش‌بيني شده است.

 

معاون سازماندهي و شبکه‌سازي ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد با بيان اينکه اين پويش از ششم لغايت سيزدهم مهرماه سال جاري اجرا مي‌شود، گفت: ثبت نام و شرکت در طرح از طريق زيست بوم مجازي بچه‌هاي مسجد براي کانون‌هاي مساجد کشور فراهم است.

 

استاندار کردستان نيز در اين ديدار ضمن تبريک هفته وحدت گفت: کردستان مظهر وحدت و برادري است و از اينکه دشمنان روي استان متمرکز هستند اين است که وحدت را در منطقه بر نمي تابند.

 

اسماعيل زارعي‌کوشا ادامه داد: نعمت انقلاب و وحدت بين همه اقوام و مذاهب اسلامي در کشور از برکات انقلاب اسلامي و تفکرات والاي امام راحل و مقام معظم رهبري است.

 

اميرحسين خورشيدي، معاون سازماندهي و شبکه سازي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور و حجت الاسلام موسوي، مسئول کميته تعليم و تربيت قرارگاه ارتباطات و همکاري ها بين المللي مساجد، صبح چهارشنبه در سفر يک روزه به استان کردستان با نماينده ولي فقيه در استان، امام جمعه موقت سنندج، معاون سياسي امنيتي اجتماعي استانداري کردستان، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي، کارکنان ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان کردستان ديدار و خواستار توجه مسئولان به فعاليت‌هاي مسجدي شدند.