برگزاری کارگاه آموزشی امربه معروف و نهی از منکر در کانون نورالرحمن سنندج
برگزاري کارگاه آموزشي امربه معروف و نهي از منکر در کانون نورالرحمن سنندج

برگزاری کارگاه آموزشی امربه معروف و نهی از منکر در کانون نورالرحمن سنندج

کارگاه آموزشي شيوه‌هاي عملي امربه معروف و نهي از منکر با حضور خواهران در کانون نورالرحمن سنندج برگزار شد.
شناسه خبر : 50872 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، این کارگاه آموزشی در راستای ترویج ارزش‌های اسلامی در سطح جامعه و با حضور بانوان روستای سرنجیانه سفلی، فرمانده پایگاه شهید ناهید فاتحی کرجو و مسئول تربیت و تعالی ناحیه سپاه سنندج با موضوع تذکرلسانی در کانون نورالرحمن سنندج برگزار شد.

 

مسئول تربیت و تعالی ناحیه مقاومت سپاه سنندج در این کارگاه آموزشی اظهار کرد: کانون‌های مساجد ظرفیت بزرگی برای همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر است و باید در این زمینه برنامه ریزی مدونی صورت گیرد.

 

ماموستا امیری اضافه کرد: اولین اصل کار تربیتی در راستای عمل به قرآن کریم، امر به معروف و نهی از منکر است که بچه‌های مسجد توانسته اند در تحقق آن پیشگام باشند.

 

وی ترویج امر به معروف و نهی از منکر را موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطوح مختلف عنوان کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مطالبه‌های مقام معظم رهبری نیز است که باید فعالان مسجد در عملیاتی شدن این فریضه پای ثابت عمل به آن باشند.

امیری تاکید کرد: هر کانون یک تشکل ابزاری برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در محلات هستند و این کار باید به صورت هنرمندان صورت گیرد تا نوجوانان و جوانان جذب این فعالیت‌های تربیتی شوند.