دیدار مدیر ستاد فهما کردستان با معاون فرهنگی بینیاد شهید
ديدار مدير ستاد فهما کردستان با معاون فرهنگي بينياد شهيد

دیدار مدیر ستاد فهما کردستان با معاون فرهنگی بینیاد شهید

مدير ستاد کانونهاي فرهنگي هنري مساجد استان کردستان با هدف هم‌افزايي و توسعه همکاري‌هاي فرهنگي با معاونت فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان ديدار و گفت‌وگو کرد.
شناسه خبر : 50861 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۲۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، بهزار کیامهر در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون های مساجد اظهار کرد: یکی از مهمترین این فهالیت ها برگزاری کلاس های آموزشی با محوریت نشاط اجتماعی و جذب کودکان و نوجوانان به مساجد است.

 

وی با اشاره به همکاری ستاد کانون های مساجد با بنیاد شهید و امور ایثار گران استان، گفت: تولید سرود با موضوع ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و اجرای فعالیت ‌های فرهنگی قرآنی از جمله موضوعاتی است که می تواند زمینه همکاری و هم‌افزایی بنیاد شهید و ستاد کانون های مساجد را بیش از پیش توسعه دهد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان فعالیت های قرآنی را یکی از برنامه های  مهم کانون های مساجد برشمرد و بیان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» با حضور بیش از 731 شرکت کننده در استان یکی از فعالیت ها با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال جاری بوده است.

 

کیامهر، کاهش آسیب های اجتماعی را یکی از فعالیت های مورد توجه کانون های مساجد اعلام کرد و یادآور شد: اجرای طرح های مختلف سفیران اجتماعی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت مساجد از جمله طرح‌های است که در دو سال اخیر اجرا و نتایج خوبی بهمراه داشته است.