فعالیت‌های تابستانی کانون اهل ایمان روستای سیدان بیجار بررسی شد
فعاليت‌هاي تابستاني کانون اهل ايمان روستاي سيدان بيجار بررسي شد

فعالیت‌های تابستانی کانون اهل ایمان روستای سیدان بیجار بررسی شد

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کردستان در سفر يک روزه به شهرستان بيجار، از کانون اهل ايمان روستاي سيدان بازديد و در ديدار با امام جماعت و مدير مسئول کانون از نزديک در جريان فعاليت‌هاي اين کانون‌ قرار گرفت.
شناسه خبر : 49282 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، بهزاد کیامهر در این دیدار با تاکید بر تقویت و شناسایی ارزش های دینی و انقلابی در بستر کانون های مساجد به عنوان تنها سنگر فرهنگی در مناطق روستایی و مرزی استان اظهار کرد: مدیران مسئول کانون های مساجد می توانند با اجرای طرح های متناسب با فرهنگ و ظرفیت شهر و روستای خود در تبلور فرهنگ و هنر ارزشمند و اثر گذار نقش آفرینی کنند.

 

وی بر ضرورت برنامه ریزی برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و تقویت همکاری و تعامل بین ارکان مسجد تاکید و یادآوری کرد: این همکاری و همفکری می‌تواند بستر تقویت فعالیت‌های مسجد محور در راستای ارتقاء فرهنگ دینی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد.

 

تعیین تکلیف اموال مستهلک کانون، پیگیری تغییر مالکیت حساب کانون، تشریح طرح (مسجد، کانون نشاط) بررسی اهداف و برنامه های رویداد ملی فهما از جمله مسایلی بود که در این دیدار بررسی شد.