بازدید مدیر ستاد فهما کردستان از کانون امام رضا (ع) بیجار
بازديد مدير ستاد فهما کردستان از کانون امام رضا (ع) بيجار

بازدید مدیر ستاد فهما کردستان از کانون امام رضا (ع) بیجار

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کردستان در سفر يکروزه به شهرستان بيجار از کانون امام رضا (ع) اين شهرستان بازديد و از نزديک در جريان فعاليتهاي اين کانون قرار گرفت.
شناسه خبر : 49281 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، بهزاد کیامهر با هدف بررسی و اجرای طرح «مسجد، کانون نشاط» از کانون امام رضا (ع) مسجد امام رضا (ع) شهر بیجار بازدید و با مدیر مسئول این کانون دیدار و پیرامون مسائل و فعالیت‌های کانون گفت‌وگو کرد.

 

وی در این دیدار اظهار کرد: طرح ملی تابستانه فهما در قالب فعالیت های اوقات فراغت در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان آغاز شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در کلاس‌ها از طریق سامانه بچه‌های مسجد اقدام به ثبت نام کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان بر جذب دانش آموزان در کلاس های فرهنگی هنری کانون های مساجد تاکید و اضافه کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را دانش‌آموزان تشکیل می دهند، هم‌افزایی با مدارس و مراکز علمی پیرامون کانون‌ها امری ضروری است.

 

پیگیری وضعیت ساختاری و ارکان کانون، پیگیری اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت، تشریح اهداف و برنامه های جاری و بررسی اموال کانون ها از جمله مسایلی بود که در این دیدار بررسی شد.