توسعه فعالیت کانون های مساجد در بیجار مورد توجه باشد
توسعه فعاليت کانون هاي مساجد در بيجار مورد توجه باشد
مدیر ستاد فهما کردستان تاکید کرد؛

توسعه فعالیت کانون های مساجد در بیجار مورد توجه باشد

مدير ستاد هماهنگي کانونهاي فرهنگي هنري مساجد استان کردستان در راستاي توسعه فعاليت هاي مسجدي و ضرورت حمايت از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با فرماندار و امام جمعه شهرستان بيجار ديدار و گفت‌وگو کرد.
شناسه خبر : 49277 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، بهزاد کیامهر به همراه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بیجار، با حجت الاسلام خورشیدی امام جمعه محترم این شهرستان در رابطه با تشریح برنامه های کانون های مساجد و ضرورت حمایت و پشتیبانی از آنان دیدار و گفتگو کرد.

 

وی به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت در سطح کانون های مساجد شهرستان بیجار اشاره کرد و افزود: مسجد بهترین جایگاه برای برگزاری برنامه های اوقات فراغت است و بر همین اساس تلاش می کنیم با بالا بردن ظرفیت کانون های مساجد در راستای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد استفاده کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کردستان همچنین در دیدار با فرماندار شهرستان بیجار که با هدف تشریح برنامه های اوقات فراغت تابستان و رایزنی در خصوص حمایت از کانون های مساجد بیجار برگزار شد، اظهار کرد: کانون های مساجد بیجار نیازمند حمایت های مادی و معنوی بیشتری هستند.

فرماندار شهرستان بیجار نیز در ادامه با اشاره به تاریخچه فرهنگی و هنری شهرستان گفت: این شهرستان در حوزه فعالیت های قرآنی و فرهنگی شاخص بوده و کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید حلقه وصل فعالیت های مسجدی و دستگاه‌های فرهنگی باشند.