پایان تیرماه آخرین مهلت شرکت در مسابقه مدهامتان
پايان تيرماه آخرين مهلت شرکت در مسابقه مدهامتان
مدیر ستاد فهما کردستان:

پایان تیرماه آخرین مهلت شرکت در مسابقه مدهامتان

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کردستان پايان تيرماه را آخرين مهلت شرکت در مسابقه قرآني مدهامتان اعلام کرد و گفت: اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد با ورود به سايت بچه‌هاي مياجد مي‌توانند در اين مسابقه شرکت کنند.
شناسه خبر : 49057 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان، بهزاد کیامهر اظهار کرد: شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان  تا پایان تیرماه جاری تمدید شده و اعضای کانون‌های مساجد استان می‌توانند با ورود به سامانه بچه‌های مساجد در این مسابقات شرکت کنند.

 

وی با اشاره به معرفی رشته‌های این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان افزود: قرائت ترتیل از رشته‌های این دپره از مسابقات است که شرکت برای مرد و زن آزاد بوده و ویژه شرکت‌کنندگان 7 تا 16 ساله و 17 تا 30 ساله است.

 

کیامهر با اشاره به آیاتی که باید توسط مقطع 7 تا 16 سال تلاوت شود، گفت: سوره عنکبوت - آیات 56 تا 63، سوره لقمان - آیات 14 تا 19، سوره فاطر - آیات 5 تا 10 ویژه شرکت کنندگان مقطع سنی یاد شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اعلام کرد: برای مقطع 17 تا 30 سال نیز سوره اسراء - آیات 96 تا 101، سوره کهف - آیات 13 تا 17 و سوره مریم - آیات 56 تا 64 در نظر گرفته شده است.

 

وی به نحوه شرکت و ثبت اثر در این مسابقه پرداخت و تصریح کرد: قرائت یکی از قرعه‌های بالا و ضبط فیلم (بدون هرگونه تدوین و افکت و استفاده از صوت و...)  است و حتما اگر برای فیلمبرداری از دوربین گوشی استفاده می‌شود باید گوشی به حالت افقی باشد.

 

کیامهر اعلام کرد: شرکت‌کنندگان با ورود به سامانه بچه‌های مسجد (www.bachehayemasjed.ir) و بخش فعالیت‌های من و مسابقات مدهامتان باید نسبت به تکمیل فرم مسابقات و بارگذاری فیلم اقدام و روی گزینه ذخیره کلیک کنند.