مسجد کانون نشاط، امید، سازندگی و بالندگی است
مسجد کانون نشاط، اميد، سازندگي و بالندگي است
معاون استاندار کردستان:

مسجد کانون نشاط، امید، سازندگی و بالندگی است

معاون سياسي، امنيتي استاندار کردستان با اشاره به کارکردهاي کانون‌هاي مساجد گفت: مسجد کانون نشاط، اميد، سازندگي و بالندگي است.
شناسه خبر : 48741 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۵
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، مهدی رمضانی  پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» از برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد کردستان اظهار کرد: مسجد کانون نشاط، امید، سازندگی و بالندگی است.


وی، با تاکید بر بالا بردن جذابیت‌های فرهنگی، اجتماعی در مساجد و اهمیت توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در راستای جذب کودکان و نوجوانان به مساجد، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بستری برای ایجاد و تقویت فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی هستند.



معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به اهمیت توجه به زیربنای فرهنگی، عقیدتی کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور عنوان کرد: ساخته شدن این زیربنای فکری در مسجد باعث می‌شود، فرزندان ما در آینده آدم‌های موفقی باشند و در آینده منشا اثر خواهند بود.


رمضانی، همچنین به توسعه فعالیت‌های اوقات فراغت در مساجد اشاره کرد و افزود: اکران فیلم‌های سینمایی در مساجد، بالابردن ظرفیت‌های مهارت آموزی فنی‌وحرفه‌ای، بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضاهای فرهنگی و ورزشی استان برای خدمات‌دهی به بچه‌های مسجد از مهمترین اقدامات ستاد کانون‌های مساجد برای بالابردن ظرفیت‌های فرهنگی در مساجد است.