برگزاری کارگاه آموزشی خانواده در کانون چهاریارنبی سنندج
برگزاري کارگاه آموزشي خانواده در کانون چهاريارنبي سنندج
با هدف جوانی جمعیت؛

برگزاری کارگاه آموزشی خانواده در کانون چهاریارنبی سنندج

کارگاه آموزشي خانواده با موضوع جواني جمعيت و فرزندآوري در کانون چهاريارنبي با همکاري کارشناس بهداشت امام شافعي محله کاني کوزله برگزار شد.
شناسه خبر : 48653 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۴۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، مدیر مسئول کانون چهاریارنبی سنندج در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف ارتقای و توسعه علمی بانوان و زنان خانه‌دار در محلات حاشیه‌نشین از اهداف این کانون است.

 

حسن رنجبر، یکی از فعالیت های این کانون با همراهی اهالی مسجد، ترویج فرهنگ واسطه گری در تحکیم بنیان خانواده برشمرد و افزود: بر همین اساس کارگاه آموزشی خانواده با موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری با حضور بانوان ۲۰ تا۵۰ ساله برای زنان خانه‌دار محله کانی کوزله برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه به طور مستمر نیز در هر برنامه و محفلی با دعوت از اساتید و مشاوران خانواده در این راستا تلاش شده است، اضافه کرد: آموزش زنان در بالارفتن سطح فکری خانواده‌ها اهمیت زیادی دارد و کانون چهاریارنبی سنندج نیز در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

مدیر مسئول کانون چهاریارنبی سنندج یادآوری کرد: : برای تقویت مبناهای فکری و مسئولیت پذیری و تحکیم بنیان خانواده تلاش کردیم تا با تشکیل جلسات کتابخوانی ویژه دختران جوان و به تازگی نیز برای دختران نوجوان خوانش کتاب « مورد توجه قرار گیرد.