مدیر ستاد کانون های مساجد کردستان با مدیر کل فنی و حرفه ای استان دیدار کرد
مدير ستاد کانون هاي مساجد کردستان با مدير کل فني و حرفه اي استان ديدار کرد
با هدف توسعه فعالیت های آموزشی در مساجد؛

مدیر ستاد کانون های مساجد کردستان با مدیر کل فنی و حرفه ای استان دیدار کرد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کردستان در راستاي هم افزايي و توسعه همکاري هاي آموزشي در سطح کانون هاي مساجد استان و ارتقاي فعاليت هاي اوقات فراغت و طرح «مسجد، کانون نشاط» با مدير کل فني و حرفه اي کردستان ديدار و گفتگو کرد.
شناسه خبر : 48649 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، بهزاد کیامهر در این دیدار با اشاره به توانمندی های کانون های مساجد اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یکی از گسترده‌ترین، مردمی ترین و کم‌هزینه‌ترین نهاد فرهنگی کشور محسوب‌ می‌شوند.

 

وی با تاکید بر احیای کارکردهای مسجد در شاخه‌های مختلف افزود: مساجد علاوه بر اینکه باید پایگاه آموزش‌ قرآن باشند، لازم است به مرکزی برای آموزش‌های مهارتی تبدیل شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان اضافه کرد: در نقاط روستایی و مناطق مرزی می توان با بهره مندی از ظرفیت کانون‌های مساجد، دوره‌های فراغتی را با حضور اساتید فنی و حرفه‌ای برگزار کرد و این مهم پتانسیلی برای اشتغالزایی و توسعه کسب و کار است و لازم است مورد توجه مسئولان فرهنگی باشد.

 

کیامهر یادآوری کرد: در حال حاضر قریب 6۰۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان فعال است که ۶۰ درصد این مراکز در نقاط روستایی و مرزی و ۴۰ درصد در نقاط شهری مستقر هستند.