بازدید مدیر ستاد فهما کردستان از کانون اقصی مسجد امام خمینی (ره) سنندج
بازديد مدير ستاد فهما کردستان از کانون اقصي مسجد امام خميني (ره) سنندج

بازدید مدیر ستاد فهما کردستان از کانون اقصی مسجد امام خمینی (ره) سنندج

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کردستان با هدف بررسي و اجراي طرح «مسجد، کانون نشاط» از کانون اقصي مسجد امام خميني (ره) سنندج بازديد و با اعضاي کانون ديدار و گفتگو کرد.
شناسه خبر : 48588 تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، بهزاد کیامهر در این دیدار اظهار کرد: کانون‌های مساجد همواره در عرصه‌های فرهنگی هنری به مردم خدمت کرده و ظرفیتی برای توسعه فعالیت های فرهنگی هنری هستند.

 

وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد با فعالیت در حوزه‌های مختلف به خوبی توانسته‌اند مامنی برای ترویج آموزه‌های قرآنی در جامعه باشند، افزود: در همین راستا لازم است کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با محوریت امام جماعت و پشتوانه مردمی در جهت احیای کارکردها مساجد بیش از پیش تلاش کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان خواستار حمایت های بیشتر از فعالیت های فرهنگی هنری شد و تاکید کرد: امروز مساجد به عنوان پایگاه ‌ای مردمی می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری داشته باشد و این موضوع با حمایت از فعالیت کانون‌های مساجد نتایج مطلوب تری دارد.

 

کیامهر، در این بازدیدها از نزدیک بر نحوه برگزاری کلاس های آموزشی، فعالیت‌های مذهبی، امور قرآنی و فعالیت های فرهنگی و هنری این کانون‌ها نظارت کرد و پای درددل مسائل و مشکلات مدیران مسئول کانونی نشست.

 

پیگیری وضعیت ساختاری و ارکان کانون در مسجد، بررسی مسائل و اقتضائات مسجد، تشریح اهداف و برنامه های جاری و بررسی اموال کانون ها از جمله مسایلی بود که در این دیدار بررسی شد.