دیدار مدیر ستاد فهما کردستان با فرماندار سنندج
ديدار مدير ستاد فهما کردستان با فرماندار سنندج
با هدف توسعه فعالیت های اوقات فراغت؛

دیدار مدیر ستاد فهما کردستان با فرماندار سنندج

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کردستان در راستاي هم افزايي طرح (مسجد، کانون نشاط) و اطلاع رساني فعاليت هاي اوقات فراغت کانون هاي مساجد سنندج با فرماندار اين شهرستان ديدار و گفتگو کرد.
شناسه خبر : 48586 تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۰

گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، «بهزاد کیامهر» در این دیدار اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در گام دوم انقلاب اسلامی به منظور فراهم کردن بستر مشارکت، اشتراک محتوا، سطح بندی و ارتقا، هماهنگی و انسجام، انگیزه بخشی و ایجاد محیط فعالیت و رقابت سالم  برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت می کند.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر قریب به 600 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان فعالیت دارند که ظرفیت مردمی خوبی برای اجرای فعالیت های فرهنگی هنری در سطح مناطقی است که هیچ مرکز فرهنگی در آن وجود ندارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به زمینه های همکاری دستگاه های اجرایی و دولتی با ستاد کانون های مساجد استان عنوان کرد: هم افزایی در خصوص اجرای طرح های فرهنگی، هماهنگی جهت بهره مندی اعضای کانون های مساجد از خدمات رفاهی، اردویی و تفریحی دستگاه ها و ادارات دولتی و توسعه حمایت های مالی و معنوی از کانون ها و ... از جمله مسائلی است که انتظار داریم با همفکری و رایزانی فرماندار سنندج مورد توجه قرار گیرد.

 

کیامهر یادآوری کرد: شناخت نیازها، برنامه‌ریزی دقیق برای بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با چشم‌انداز تربیت نیروی مسجدی، جذب و گرایش هرچه بیشتر نسل امروزی به مسجد و فعالیت‌های مسجدی را مهم‌ترین برنامه‌‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان است.