برگزاری کلاس حفظ قرآن در کانون محمد امین شهر بابارشانی
برگزاري کلاس حفظ قرآن در کانون محمد امين شهر بابارشاني

برگزاری کلاس حفظ قرآن در کانون محمد امین شهر بابارشانی

مدير مسئول کانون محمد امين شهر بابارشاني بيجار از برگزاري کلاس هاي قرآني همزمان با فصل اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد و گفت: کلاس حفظ قرآن ويژه کودکان و نوجوانان به صورت مستمر در کانون برگزار مي شود
شناسه خبر : 48576 تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۶
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، زهرا پاشاپور اظهار کرد: آموزش قرآن کریم به صورت جلسات هفتگی با حضور اعضای کانون و کوچکترین عضوکلاس (دختربچه ۴ ساله با حفظ ۳ سوره از قرآن کریم) برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزش روخوانی و حفظ قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوان عضو کانون گفت: از جمله برنامه های این کانون فرهنگی هنری در عرصه قرآن آموزی، آموزش کلام الله مجید به بچه های مسجد است که در این زمینه برنامه هایی برگزار شده و همچنان ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: آنچه از اهداف این کانون فرهنگی هنری در زمینه قرآن آموزی است در مرحله نخست آموزش روخوانی این کتاب نورانی بوده که در طول هفته برگزار می شود.

 

پاشاپور عنوان کرد: علاوه بر آموزش روخوانی قرآن کریم، توجه به حفظ آیات نورانی قرآن نیز مورد تاکید این کانون فرهنگی هنری است که در این زمینه نیز فعالیت هایی از سوی بچه های مسجد انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: کلاس های آموزش روخوانی و حفظ قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان این کانون فرهنگی هنری برگزار و با استقبال بچه های مسجد روبه رو شده است.