برگزاری آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن در کانون هدایت سنندج
برگزاري آموزش روخواني و روانخواني قرآن در کانون هدايت سنندج

برگزاری آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن در کانون هدایت سنندج

جلسات هفتگي روخواني و روانخواني قرآن کريم با حضور بانوان در کانون فرهنگي هنري هدايت مسجد معراج سنندج به صورت مستمر زير نظر مربي فعال کانون برگزار مي شود.
شناسه خبر : 48574 تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، مدیر مسئول کانون هدایت مسجد معراج سنندج با اشاره به آغاز فعالیت های تابستانی در کانون اظهار کرد: فعالیت های قرآنی از جمله رویکردهای اصلی کانون هدایت است که به صورت مستمر در ایام مختلف سال دایر است.

 

عباس گلباغی، به برگزاری کلاس های قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان نیز اشاره کرد و افزود: بچه های مسجد با حضور در این کلاس ها، با تجوید و روخوانی قرآن کریم آشنا شده و به تقویت روانخوانی آنان کمک می کند.

وی اضافه کرد:‌ علاوه بر این فعالیت ها،‌ در طول تابستان نیز برنامه های متنوعی در برنامه این کانون فرهنگی هنری قرار گرفته که به مرور برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون هدایت مسجد معراج سنندج یادآوری کرد:  کانون‌های مساجد می‌توانند با برگزاری کلاس های متنوع در حوزه های مختلف برای زنان خانه دار، کودکان، جوانان، دختران و پسران در همه رده های سنی زمینه ارتباط آحاد جامعه با مساجد را فراهم کنند.