کانون صاحب الزمان روستای وینسار قروه میزبان بچه های مسجدی شد
کانون صاحب الزمان روستاي وينسار قروه ميزبان بچه هاي مسجدي شد
در راستای طرح «مسجد، پایگاه قرآنی»؛

کانون صاحب الزمان روستای وینسار قروه میزبان بچه های مسجدی شد

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري صاحب الزمان روستاي وينسار قروه از برگزاري جلسات آموزش تخصصي قرآن کريم با حضور بچه هاي مسجد در قالب طرح ملي «مسجد، پايگاه قرآني» خبر داد.
شناسه خبر : 48565 تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، حسین صادقی با اشاره به آغاز فعالیت های تابستانی در این کانون اظهار کرد:  بر اساس منویات مقام معظم رهبری، هر مسجد باید به یک پایگاه قرآنی تبدیل شود و جوانان و نوجوانان به عرصه های قرآنی هر مسجد وارد شوند و به فراخور مخاطبان مسجد برای اقشار مختلف نونهال، نوجوان،جوان و افراد میانسال فعالیت های قرآنی ویژه ای طراحی و اجرا شود.

 

وی ادامه داد: اینکه برخی مساجد عاری از پایگاه‌ های قرآنی باشند و تنها به برگزاری مناسبت‌ها و مراسم مذهبی و اقامه نماز جماعت منحصر شوند، صدمات و لطمات بسیاری با خود به همراه دارد و بر همین اساس جلسات تخصصی قرآن کریم در کانون صاحب الزمان آغاز شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان روستای وینسار بیجار با اشاره به برگزاری جلسات آموزش تخصصی قرآن کریم در کانون گفت: این کلاس ها با حضور بچه های مسجد و در قالب طرح ملی «مسجد، پایگاه قرآنی» برگزار می شود.

 

قاسمی اضافه کرد: کلاس روخوانی و روانخوانی، تجوید و الحان و مقامات قرآنی از جمله کلاس های کانون است که هر هفته جمعه ها ساعت 10:30 برادران ابتدایی و ساعت 11:30 برادران راهنمایی در مسجد صاحب الزمان روستای وینسار قروه میزبان علاقه مندان است.