کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر کردستان تشکیل جلسه داد
کميته مساجد ستاد گراميداشت دهه فجر کردستان تشکيل جلسه داد

کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر کردستان تشکیل جلسه داد

اولين جلسه کميته مساجد ستاد گراميداشت چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي؛ با دستور کار تشريح و تبيين برنامه‌ها، در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگي هنري فجر سنندج برگزار شد.
شناسه خبر : 43943 تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کردستان: «عیسی فلاحی»  در این جلسه، ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: اهتمام ما استفاده از ظرفیت های مختلف در راستای هرچه بهتر برگزار شدن جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: تبیین نقش مسجد در پیروزی انقلاب و تقویت مشارکت های مردمی؛ محور موضوعی ویژه برنامه هایی است که در این ایام در سطح استان برگزار می شود.

همچنین، در این کمیته پیشنهاداتی با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای برگزاری جشن‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری از سوی کارشناسان ارائه شد.

گفتنی است برگزاری چهل و چهار رویداد شاخص فرهنگی و هنری در مساجد استان، برگزاری جشن نبوی و پدرانه، دیدار بچه های مسجد با مقامات بلندپایه استان، کارگاه های ویژه جهاد تبیین با موضوع انقلاب و دستاوردهای آن با محوریت مساجد، جشن فجرانه، جشنواره انقلاب اسلامی در کانون های مساجد، استقرار میز خدمت و تریبون آزاد در چهل و چهار مسجد شاخص شهری و روستایی از جمله مهمترین برنامه ها و رویدادهای پیشنهادی کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کردستان اعلام شده است.