کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در مسجد حضرت حمزه سنندج برگزار شد
کارگاه آموزشي سبک زندگي اسلامي در مسجد حضرت حمزه سنندج برگزار شد

کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در مسجد حضرت حمزه سنندج برگزار شد

کارگاه آموزشي سبک زندگي اسلامي با حضور جمعي از اهالي محله اسلام آباد سنندج در مسجد حضرت حمزه اسلام برگزار شد.
شناسه خبر : 43870 تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان : این کارگاه آموزشی به همت موسسه قرآن و عترت برین یادگار افق زاگرس و با همکاری کانون فرهنگی هنری فرقان برگزار و استاد شمس ا...آقابابایی، مدیرمسول موسسه قران تشنگان زلال معرفت به ایراد سخنرانی پرداخت.

مدیرمسول موسسه قران تشنگان زلال معرفت سنندج در این کارگاه آموزشی اظهار کرد: مبانی اسلام و آموزه های قرآن کریم برای همه انسان ها و در تمامی اعصار و مراحل زندگی برنامه داشته و هدایتگر بوده است.

شمس ا...آقابابایی با بیان اینکه ارتقا دانش و آگاهی افراد به ویژه بانوان که وظیفه مهم تربیت نسل را بر عهده دارند از رسالت های اساسی کانون های مساجد است، افزود: هدف از آموزش ها و برگزاری چنین گارگاه هایی این است که بتوانیم به سهم خود با کمک همدیگر نقشی در کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم.

وی در ادامه مسائلی چون اهمیت کاهش آسیب های اجتماعی، تبیین سبک زندگی اسلامی و ضرورت صیانت از جوانی جمعیت را مطرح کرد و پیرامون موضوعاتی چون خانواده، عفاف و حجاب، فرزندپروری و تربیت فرزند، همسرداری،  مهارت های زندگی، رسانه و شبکه های اجتماعی و مسائل نوجوانان و جوانان سخن گفت.