جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در کانون زینبیه حسن آباد یاسوکند بیجار برگزار شد
جشن ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در کانون زينبيه حسن آباد ياسوکند بيجار برگزار شد
با تجلیل از دختران و زنان نمونه؛

جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در کانون زینبیه حسن آباد یاسوکند بیجار برگزار شد

جشن ميلاد با سعادت دخت نبي مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور اقشار مختلف مردم در کانون فرهنگي و هنري زينبيه حسن آباد ياسوکند شهرستان بيجار برگزار شد.
شناسه خبر : 43846 تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان:  فیروز پروا، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زينبيه حسن آباد یاسوکند بیجار در این مراسم با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و مقام مادر، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) اسوه کامل زن مسلمان و الگوی همه مردان و زنان عالم است.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای زنان و دختران هستند، ادامه داد: تاسی از رفتار عملی آن حضرت قطعاً باعث موفقیت و افزایش منزلت بانوان خواهد بود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زينبيه حسن آباد یاسوکند بیجار به نقش بانوان در مدیریت خانواده اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به نقش و اهمیت خانواده در جامعه، دشمن در صدد آسیب رساندن به بنیان خانواده است و از این ‌رو بانوان نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان دارند.

پروا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه و اهمیت کانون های مساجد افزود: وجود کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیتی قابل توجه برای اجرای فعالیت های فرهنگی هنری و احیای کارکردهای مساجد است.

در ادامه این مراسم برنامه های مختلف فرهنگی هنری اجرا شد و از مادران نمونه و دختران عضو کانون که به سن بلوغ رسیده بودند با اهدای هدایای تقدیر و قدردانی شد.