فعالان قرآنی کانون فرقان سنندج تجلیل شدند
فعالان قرآني کانون فرقان سنندج تجليل شدند

فعالان قرآنی کانون فرقان سنندج تجلیل شدند

ويژه برنامه تکريم و تجليل از فعالان قرآني کانون فرهنگي هنري فرقان سنندج به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدير ستاد فهما استان کردستان و جمعي از اعضاي اين کانون برگزار شد.
شناسه خبر : 41302 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: «کامل گلباغی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در این مراسم با اشاره به جایگاه و نقش کانون های مساجد گفت:  راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور گامی برای توسعه و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در کشور بود تا اعضای این کانون‌ها در سطح شهر و روستا با استفاده از ظرفیت مساجد بتوانند برای تحقق اهداف فرهنگی گام بردارند.

 

وی ادامه داد: : بی‌شک آداب و رسوم حاکم بر مساجد انسان را می‌سازد و اگر آداب و رسوم از کودکی در انسان نهادینه شود تاثیر بسزایی در رشد و تعالی انسان خواهد داشت و نقش مساجد و کانون های مساجد در این مهم بی بدیل است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با تأکید بر بهره‌گیری از این ظرفیت معنوی افزود: مدیران کانون‌های مساجد باید روز به روز در جذب و رغبت جوانان و نوجوانان به کانون‌ها تلاش کنند.
گلباغی، با اشاره به فعالیت 600 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های قرآن، تلاوت نور، احکام، تفسیر کوتاه و برگزاری جشنواره‌های قرآنی و فرهنگی از جمله فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان است.

در پایان این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از فعالان کانون فرقان سنندج تجلیل شد.