حضور سه نماینده از استان کردستان در مسابقات ملی قرآنی مدهامّتان
حضور سه نماينده از استان کردستان در مسابقات ملي قرآني مدهامّتان

حضور سه نماینده از استان کردستان در مسابقات ملی قرآنی مدهامّتان

گلباغي با اشاره به حضور برگزيدگان مرحله استاني کانون هاي مساجد کردستان در مسابقات قرآني « مدهامتان» گفت: تعداد سه نفر از اين استان به مرحله کشوري اين دوره از مسابقات در شيراز اعزام شدند.
شناسه خبر : 41201 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کردستان: «کامل گلباغی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در جمع اصحاب رسانه در فضای مجازی اظهار کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان از سری جشنواره های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور هر ساله با هدف شناسایی استعدادهای برتر قرآنی و فراهم نمودن زمینه رقابت و معرفی برترین ها به جامعه قرآنی برگزار می شود.


وی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره قرانی مدهامتان در شیراز عنوان کرد: فواد مولودی از کانون مجمع قرآن سنندج در رشته قرائت تحقیق، عباس رستمی در رشته های اذان و حمیدرضا قربانی در رشته قرائت ترتیل هر دو از کانون امام خامنه‌ای (مدظلله العالی) شهرستان قروه به مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان اعزام شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان بیان کرد: در این دوره  و در مرحله استانی بالغ بر ۱۵ هزار نفر از جوانان و نوجوانان از سراسر کشور در مسابقات شرکت کرده اند که قریب به ۱۵۰ نفر به مرحله پایانی راه پیدا کرده اند.

 

گلباغی ادامه داد: مسابقات صبح روز چهارشنبه هفته جاری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آغاز خواهد شد و تا صبح پنج‌شنبه ادامه دارد و عصر پنج‌شنبه نیز اختتامیه مسابقات خواهد بود.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال قرآنی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.