ویژه برنامه هیئت شهدای گمنام مساجد کردستان در دزلی برگزار می‌شود
ويژه برنامه هيئت شهداي گمنام مساجد کردستان در دزلي برگزار مي‌شود
با حضور اعضای کانون های مساجد؛

ویژه برنامه هیئت شهدای گمنام مساجد کردستان در دزلی برگزار می‌شود

گلباغي از برگزاري ويژه برنامه هيئت شهداي گمنام مساجد استان کردستان به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس در روستاي دزلي شهرستان سروآباد خبر داد.
شناسه خبر : 41167 تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان کردستان: «کامل گلباغی» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در جمع اصحاب رسانه در فضای مجازی اظهار کرد: این ویژه برنامه سال جاری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در روستای دزلی شهرستان سروآباد با حضور اعضای کانون های مساجد استان برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری این ويژه برنامه در روستای دزلی عنوان کرد: محل دفن سیزده نفر از اصحاب جلیل القدر پیامبر(ص) در این روستا، قدمگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این روستا، وجود یادمان شهدای جنگ تحمیلی، وجود گلزار شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، وجود دو باب مسجد در این روستا و وجود و شرف حضور جمع کثیری از ایثارگران و خانواده معظم شاهد، جانباز، رزمنده در این روستا و صفر مرزی بودن روستا از جمله ویژگی‌های روستای دزلی است که باعث شد این ويژه‌برنامه در آن برگزار شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در این برنامه خبر داد و افزود: این مراسم به همت ستاد فهما استان و با تجلیل از سه نفر از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و از اعضای پیشمرگان مسلمان کرد که دارای سابقه ایثارگری هستند، با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی پیش بینی شده است.

 

گلباغی اضافه کرد: اعضای کانون‌های مساجد استان، مسئولان کشوری و استانی، فرماندهان سپاهی و انتظامی و ائمه جمعه و جماعت در این برنامه حضور خواهند داشت.