کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان رفتارهای هنجارشکنانه را محکوم کردند
کارکنان ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان کردستان رفتارهاي هنجارشکنانه را محکوم کردند
با شرکت در راهپیمایی؛

کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان رفتارهای هنجارشکنانه را محکوم کردند

همراه با ديگر اقشار مردم سنندج، مدير و کارکنان ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کردستان در حمايت از اقتدار و امنيت ملي، محکوميت اغتشاشات اخير در راهپيمايي محکوميت رفتارهاي هنجارشکنانه شرکت کردند.
شناسه خبر : 41064 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان، مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان همراه و همگام با مردم انقلابی سنندج، از میدان آزادی این شهر تا سه راه حبیبی راهپیمایی و اقدامات اغتشاشگران و هتک حرمت به قرآن، مقدسات اسلامی و آتش زدن پرچم ایران را محکوم کردند.

 

همه از هر قشری، جوان، پیر، زن، مرد، دانش آموز، دانشجو، بازاری، کارمند، روستایی و شهری آمده بودند تا حمایت خود از نیروی انتظامی و نفرتشان را از آشوبگران و مخلان امنیت اعلام کنند.

 

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای "پلیس قانون‌مدار، تشکر، تشکر"، "پلیس خادم ملت، پلیس فدای ملت"، "پلیس ستون اصلی امنیت کشور است"،  انتظامی انتظامی تشکر تشکر"، الله اکبر الله اکبر"، "ایران پر از شهیده فتنه جواب نمیده"، "مرگ بر آشوبگر"، "فتنه گر حیا کن شیطنت رو رها کن"، "مرگ بر منافق"، "مرگ بر بی بی سی، تنه انگلیسی"، " ملت ما بیدار است از فتنگی بیزار است" و آشوبگر بی غیرت، خجالت خجالت" خشم خود از اقدامات توهین آمیز چند روز گذشته در شهرهای مختلف استان و کشور ابراز داشتند.

مدیر و کارکنان ستاد فهما کردستان همراه مردم سنندج در این راهپیمایی خواستار برخورد پلیس و نهادهای امنیتی با هتاکان به مقدسات اسلامی و تخریب‌کنندگان اموال عمومی شدند و بر لزوم بازگشت امنیت و حفظ حقوق شهروندان تاکید کردند.