سلسله محافل قرآنی در کردستان برگزار می شود
سلسله محافل قرآني در کردستان برگزار مي شود
با حضور قاری برجسته جهان اسلام؛

سلسله محافل قرآنی در کردستان برگزار می شود

مدير واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کردستان از برگزاري هفت محفل انسي با قرآن کريم در هفت شهرستان استان خبر داد و گفت: اين محافل قرآني با حضور سيد محمدجواد حسيني قاري برجسته جهان اسلام برگزار مي شود.
شناسه خبر : 40492 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان کردستان؛ کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان در جمع اصحاب رسانه در فضای مجازی اظهار کرد:  سلسله محافل قرآنی با هدف توسعه و ترویج و بهره گیری از تعالیم انسان‌ساز قرآنی و با حضور سید محمدجواد حسینی قاری برجسته جهان اسلام و مشارکت قاریان و حافظان و برجسته استان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به زمان برگزاری این سلسله محافل قرآنی عنوان کرد: محافل قرآنی از ۱۳ شهریور ماه آغاز و تا ۱۸ هم این ماه ادامه دارد و شهرستان‌های سقز، قروه، بانه، دیواندره، سنندج، بیجار و کامیاران ميزبان این محافل قرآنی هستند.

 

مدیر واحد قرآن و عترت  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان همچنین یادآوری کرد: این طرح و محافل انس با قرآن با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مجری اتحادیه موسسات قرآن‌ وعترت استان پیش بینی شده است.