نماینده ولی فقیه در کردستان از ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان بازدید کرد
نماينده ولي فقيه در کردستان از ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان بازديد کرد

نماینده ولی فقیه در کردستان از ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان بازدید کرد

نماينده ولي فقيه در استان کردستان در بازيد از مجتمع فرهنگي هنري فجر سنندج، در محل ستاد فهما استان حضور يافت و با مدير و کارکنان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ديدار کرد.
شناسه خبر : 40391 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان کردستان: «حجت الاسلام عبدالرضا پور ذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان در این دیدار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیتی برای بالفعل کردن بیانیه گام دوم انقلاب است و ارزش های دینی و انقلابی می تواند در این بخش تقویت و شناسایی شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد در تبلور فرهنگ و هنر ارزشمند و اثر گذار افزود: فعالان مسجد نقشی مهم و تاثیرگذار در ارتقاء فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارند.

 

رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و تقویت همکاری و تعامل بین ارکان مسجد در این زمینه افزود: این همکاری و همفکری می‌تواند بستر تقویت فعالیت‌های مسجد محور در راستای ارتقاء فرهنگ دینی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد.

حجت الاسلام پورذهبی خواستار تلاش مضاعف کانون های فرهنگی هنری در بستر مساجد شد و تاکید کرد: کارکنان این بخش می توانند با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری مساجد، در مسیر آگاهی بخشی و بصیرت افزایی اقدام کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در این دیدار فعالیت های کانون های مساجد را ارزشمند و قابل توجه برشمرد و افزود: کانون های مساجد با فعالیت در حوزه های مختلف به خوبی توانسته اند مامنی برای ترویج آموزه های اسلامی در جامعه باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان نیز در گزارشی فعالیت‌های چهارمین رویداد ملی فهما و گسترش فعالیت کانون ها در فضای زیست بوم مجازی بچه های مسجد را توضیح داد.

کارکنان نیز مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را با نماینده ولی فقیه در استان در میان گذاشتند.