فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی شهرستان دهگلان تجلیل شدند
فعالان فرهنگي، هنري و قرآني شهرستان دهگلان تجليل شدند
در همایشی؛

فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی شهرستان دهگلان تجلیل شدند

همايش تجليل از فعالان فرهنگي، هنري و قرآني عضو کانون هاي فرهنگي هنري مساجد دهگلان با حضور جمع از مسئولان اين شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 40063 تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: «کامل گلباغی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان امروز در این همایش، شهرستان دهگلان را سرشار از انسان های فرهیخته و اهالی علم و فرهنگ دانست و آئین قدردانی و پاسداشت را از خصیصه های ذاتی مردم دیار قرآنی دهگلان برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم این فرهنگ بیش از گذشته مورد توجه مسئولین و نسل جوان قرار بگيرد.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در ادامه با اشاره به ظرفیت‌ کانونهای فرهنگی و هنری مساجد از تخصیص مبلغ چهار صد میلیون ریال اعتبار از محل کاهش اسیب های اجتماعی به کانونهای معین شهرستان دهگلان خبر داد و افزود: شهرستان دهگلان در زمینه فعالیت‌های حول محور مساجد از ظرفیت های بالقوه‌ای برخوردار است.

 

آرش جوانمردی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان نیز در ادامه ضمن خیر مقدم به مسئولین و میهمانان همایش تجلیل از شخصیت های فرهنگی، هنری و قرآنی گفت: قدردانی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری از نشانه های بالندگی و توسعه یافتگی هر جامعه است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان دهگلان افزود: امروز خرسندیم که به همت مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان همایش تجلیل از فعالان فرهنگی و هنری را برگزار می نمائیم.

 

جوانمردی ادامه داد: تجلیل از هنرمندان شهرستان با هدف تقویت و پاسداشت ارزش های فرهنگی و هنری، معرفی الگوها و ظرفیت های بومی شهرستان در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان می باشد.

 

در پایان مراسم از فعالان فرهنگی، هنری و قرٱنی تجلیل به عمل آمد.